hellaslogo final  

Σεμινάρια Εξυπηρέτησης Πελατών σε καιρό Κρίσης.

Διάρκεια: 8 ώρες
Κόστος: € 250

Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:
Καθημερινά: 10.00-13.00, ή 13.00-16.00, ή 16.00-19.00, ή 19.00-22.00
Σάββατο: 10.00-13.00

Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου, σας προσφέρουμε επιπλέον:

•    Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ1 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
•    Προώθηση Βιογραφικού σε Ελληνικές & Πολυεθνικές Επιχειρήσεις.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΛΗ (8 ώρες):

1. Γιατί η εξυπηρέτηση είναι σημαντική
2. Ηγεσία: Πόσο σημαντική είναι στην εξυπηρέτηση
3. Ποιότητα Υπηρεσιών
4. Εστίαση στους πελάτες
5. Πρότυπα εξυπηρέτησης
6. Παράπονα και διαχείρισή τους
7. Συναισθηματική Νοημοσύνη
8. Γλώσσα Σώματος
9. Τύποι Πελατών και εξυπηρέτησή τους
10. Ομάδες καταναλωτών και χαρακτηριστικά τους (Φόβοι, Αντιδράσεις, Αντιμετώπιση)

Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα... 

Εγγραφή στο Σεμινάριο

Κάντε γρήγορα και εύκολα την εγγραφή σας με μία προπληρωμή 150 Ευρώ:

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Ονοματεπώνυμο(*)

E-mail(*)
Invalid email address.

Σεμινάριο που σας αφορά/ενδιαφέρει(*)

Τηλέφωνο(*)
Invalid Input

Η εταιρεία μας

company

Ενάρξεις Τμημάτων

eksetaseis

Το Blog μας

arthra

E-Learning

elearning