hellaslogo final  

Οργάνωση & Λειτουργία Call Centres - Τηλεπωλήσεις.  

Όλοι όσοι σήμερα εργάζονται σε εσωτερικό call centre επιχείρησης, όπου καθημερινά επικοινωνούν με πελάτες, χρειάζεται να κατανοήσουν σωστά έννοιες, αρχές, τεχνικές και συμπεριφορές της τηλεφωνικής επικοινωνίας, της ποιοτικής - επαγγελματικής εξυπηρέτησης του πελάτη και των τηλεπωλήσεων για να είναι σε θέση να επιτελούν τα καθήκοντά τους περισσότερο αποτελεσματικά.

Πολλές φορές, οι έννοιες αυτές δεν κατανοούνται απόλυτα μέσα στο φόρτο της καθημερινής εργασίας, ενδεχομένως παρερμηνεύονται, ιδιαίτερα εν μέσω οικονομικής κρίσης, με αποτέλεσμα οι επιπτώσεις ή οι συνέπειες να δυσκολεύουν την εργασιακή ζωή. Εάν δε η θεωρητική κατάρτιση συνδυαστεί με επιτόπου καθοδήγηση των υπαλλήλων του call centre, για την εμπέδωση στην πράξη των όσων έμαθαν «στην αίθουσα», τότε ενδυναμώνεται το ηθικό των εργαζομένων, αυξάνεται η αποτελεσματικότητα και εν τέλει η εξέλιξή τους, ενώ τα αποτελέσματα της επιχείρησης μεγιστοποιούνται.

Η Hellas Network προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών εκπαίδευσης και coaching που απευθύνεται στις επιχειρήσεις που διαθέτουν εσωτερικά call centres. Το πακέτο υπηρεσιών αποτελείται από αυτόνομες ενότητες και η επιχείρηση-πελάτης της Hellas Network μπορεί να επιλέξει την υλοποίηση οποιασδήποτε ενότητας ή συνδυασμού, με ή χωρίς προσαρμογή στις ιδιαίτερες απαιτήσεις της.

Διάρκεια: 16 ώρες
Κόστος: € 245

Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:
Καθημερινά: 10.00-13.00, ή 13.00-16.00, ή 16.00-19.00
Σάββατο: 10.00-14.00

Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου, σας προσφέρουμε επιπλέον ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ:

• Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ1 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
• Προώθηση Βιογραφικού σε Ελληνικές & Πολυεθνικές Επιχειρήσεις

Εκπαιδευτική Ύλη (Οργάνωση & Λειτουργία Call Centres - Τηλεπωλήσεις 16 ωρών)

Tι κάνω όταν επικοινωνώ τηλεφωνικά; Πώληση ή Εξυπηρέτηση;
• Η σημασία της Πώλησης
• Πώληση ως προς Εξυπηρέτηση: Περισσότερες ομοιότητες παρά διαφορές
• Η σημασία του μηνύματος που στέλνω.
• Το στίγμα στην εξυπηρέτηση
• Η ανάγκη για Ελιγμό
• Πάρτο επάνω σου και βγές μπροστά
• Ενεργητική Ακρόαση
• Η δύναμη της σιωπής
• Επέλεξε το ρόλο που σου πάει: Σύμβουλος,Φίλος ή Πωλητής;
• Πουλάς ή Αγοράζει;
• Πεποιθήσεις και Συναισθήματα / Ανωτερότητα – Κατωτερότητα τη στιγμή της κλήσης
• Εισερχόμενη κλήση: Λέμε το “’ποίημα” σε όλους ή σε κάποιους;
• Οι γέφυρες για την Πώληση προϋποθέτουν στέρεο έδαφος, δηλ Εξυπηρέτηση.

Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα...

Εγγραφή στο Σεμινάριο

Κάντε γρήγορα και εύκολα την εγγραφή σας με μία προπληρωμή 150 Ευρώ:

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Invalid email address.
Invalid Input
Invalid Input

Η εταιρεία μας

company

Ενάρξεις Τμημάτων

eksetaseis

Το Blog μας

arthra

E-Learning

elearning