Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in D:\wamp\www\htdocs\hellasnetwork\plugins\system\gantry\gantry.php on line 406
Σεμινάρια Εξυπηρέτησης Πελατών σε καιρό Κρίσης 8 ωρών
hellaslogo final  

Μεγάλη προσφορά! Έκπτωση 20% στα αναγραφόμενα δίδακτρα, για εγγραφές έως 29/3!!!

Σεμινάρια Εξυπηρέτησης Πελατών σε καιρό Κρίσης.

On November 04, 2017

Σεμινάρια Εξυπηρέτησης Πελατών σε καιρό Κρίσης.

Διάρκεια: 8 ώρες
Κόστος: € 250

Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:
Καθημερινά: 10.00-13.00, ή 13.00-16.00, ή 16.00-19.00, ή 19.00-22.00
Σάββατο: 10.00-13.00

Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου, σας προσφέρουμε επιπλέον:

•    Βεβαίωση Παρακολούθησης
•    Προώθηση Βιογραφικού σε Ελληνικές & Πολυεθνικές Επιχειρήσεις.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΛΗ (8 ώρες):

1. Γιατί η εξυπηρέτηση είναι σημαντική
2. Ηγεσία: Πόσο σημαντική είναι στην εξυπηρέτηση
3. Ποιότητα Υπηρεσιών
4. Εστίαση στους πελάτες
5. Πρότυπα εξυπηρέτησης
6. Παράπονα και διαχείρισή τους
7. Συναισθηματική Νοημοσύνη
8. Γλώσσα Σώματος
9. Τύποι Πελατών και εξυπηρέτησή τους
10. Ομάδες καταναλωτών και χαρακτηριστικά τους (Φόβοι, Αντιδράσεις, Αντιμετώπιση)

Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα... 


Πληρωμή Διδάκτρων - Εγγραφή Online

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Invalid email address.
Invalid Input
Invalid Input

Η εταιρεία μας

company

Ενάρξεις Τμημάτων

eksetaseis

Το Blog μας

arthra

E-Learning

elearning