Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in D:\wamp\www\htdocs\hellasnetwork\plugins\system\gantry\gantry.php on line 406
Σεμινάρια Εξυπηρέτησης Πελατών σε καιρό Κρίσης 8 ωρών

Σεμινάρια Εξυπηρέτησης Πελατών σε καιρό Κρίσης.

Σεμινάρια Εξυπηρέτησης Πελατών σε καιρό Κρίσης.

On December 14, 2017

At Hellas Network Co - Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Κέντρο από τον ΕΟΠΠΕΠ

Posted by hneto

info@hellasnetwork.gr

2103636303

http://www.hellasnetwork.gr/%CF%83%CE%B5%CE%BC%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B1/%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1/%CE%B5%CE%BE%CF%85%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%B1%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%BF-%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7%CF%82.html


Σεμινάρια Εξυπηρέτησης Πελατών σε καιρό Κρίσης.

Διάρκεια: 8 ώρες
Κόστος: € 250

Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:
Καθημερινά: 10.00-13.00, ή 13.00-16.00, ή 16.00-19.00, ή 19.00-22.00
Σάββατο: 10.00-13.00

Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου, σας προσφέρουμε επιπλέον:

•    Βεβαίωση Παρακολούθησης
•    Προώθηση Βιογραφικού σε Ελληνικές & Πολυεθνικές Επιχειρήσεις.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΛΗ (8 ώρες):

1. Γιατί η εξυπηρέτηση είναι σημαντική
2. Ηγεσία: Πόσο σημαντική είναι στην εξυπηρέτηση
3. Ποιότητα Υπηρεσιών
4. Εστίαση στους πελάτες
5. Πρότυπα εξυπηρέτησης
6. Παράπονα και διαχείρισή τους
7. Συναισθηματική Νοημοσύνη
8. Γλώσσα Σώματος
9. Τύποι Πελατών και εξυπηρέτησή τους
10. Ομάδες καταναλωτών και χαρακτηριστικά τους (Φόβοι, Αντιδράσεις, Αντιμετώπιση)

Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα...