From June 18, 2025 19:53 until January 30, 2026 21:53
At Hellas Network Co ΚΔΒΜ
Posted by hneto
Categories: Σεμινάρια Management
Hits: 106
Το συγκεκριμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα δεν είναι τυχαία αυτό με τη μεγαλύτερη ζήτηση σήμερα! Η μεγάλη ζήτηση της αγοράς για εξειδικευμένα στελέχη και η ανάγκη για Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών, το καθιστούν ως το πιο επίκαιρο Εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Μάθετε πώς να κερδίσετε με απλά βήματα την εμπιστοσύνη του υποψήφιου πελάτη, να αυξήσετε τις πωλήσεις σας σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό περιβάλλον και να διατηρήσετε με τις κατάλληλες τεχνικές το πελατολόγιό σας ενεργό.
Με το πέρας του συγκεκριμένου σεμιναρίου, θα έχετε τη δυνατότητα και την ικανότητα να αναπτύξετε τον τρόπο σκέψης σας για να γίνετε αποτελεσματικοί πωλητές.
Διάρκεια: 8 ώρες
Κόστος: € 195
Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:
Καθημερινά: 10.00-13.00, ή 13.00-16.00, ή 16.00-19.00, ή 19.00-22.00
Σάββατο: 10.00-14.00
• Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
• Σύνδεση με το Γραφείο Καριέρας της Hellas Network.
1. Γιατί η εξυπηρέτηση είναι σημαντική
2. Ηγεσία: Πόσο σημαντική είναι στην εξυπηρέτηση
3. Ποιότητα Υπηρεσιών
4. Εστίαση στους πελάτες
5. Πρότυπα εξυπηρέτησης
6. Παράπονα και διαχείρισή τους
7. Συναισθηματική Νοημοσύνη
8. Γλώσσα Σώματος
9. Τύποι Πελατών και εξυπηρέτησή τους
10. Ομάδες καταναλωτών και χαρακτηριστικά τους (Φόβοι, Αντιδράσεις, Αντιμετώπιση)
Clients Process Management
• Διαχείριση Παραπόνων
• Ενεργητική Ακρόαση
• Μετατροπή Αντιρρήσεων σε Συμφωνία
• Διαχείριση Αρνητικών πελατών
• Tεχνικές Διαπραγμάτευσης
• Καθορισμός Προτεραιοτήτων
• Δημιουργία Κλίματος Εμπιστοσύνης
• Ανάπτυξη Ενσυναίσθησης
• Τεχνικές Συμβιβασμού
• Επίλυση Προβλημάτων
• Διαχείριση Διαφορών
Customer Care & Support
• Πώς διαμορφώνονται οι νέες συνθήκες στην πώληση και τι πρέπει να γνωρίζετε για να είστε επιτυχημένοι.
• Επαναπροσδιορισμός της έννοιας «πώληση» στην μετά covid-19 εποχή.
• Η μαγεία της συμφωνίας στην πώληση και πώς να την πετύχετε.
• Η χρήση των κατάλληλων συναισθημάτων στις πωλήσεις και στη διαδικασία διαπραγμάτευσης, για να κάνετε τους πελάτες να αγοράσουν από εσάς.
• Πώς να τοποθετηθείτε σωστά με ακριβή μηνύματα που απευθύνονται στην αγορά που στοχεύετε.
• Ποια είναι η «στρατηγική έλξης» και πώς να την εφαρμόσετε με επιτυχία.
• Όλοι λένε «τα ίδια πράγματα». Πώς θα διαφοροποιηθείτε; Πώς να τελειοποιήσετε τον κύκλο πώλησης σε 3 εύκολα βήματα. Πώς να μετατρέπετε μια αντίρρηση, σε ευκαιρία για «κλείσιμο».
• Πώς να κάνετε το κλείσιμο γρήγορα και με φυσικό τρόπο, και χωρίς να χρειάζεται να ασκείτε πίεση.Τεχνικές πωλήσεων «εξ’ αποστάσεως».
• Ποια λάθη πρέπει να αποφύγετε.
• Πώς να κάνετε ποιοτικό follow up δίχως να γίνεστε πιεστικοί.
Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα...