hellaslogo final  
ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΔΙΕΞΑΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ, ΖΩΝΤΑΝΑ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΜΑΣ!
Σεμινάρια Οργάνωσης & Λειτουργίας Call Center

Όλοι όσοι σήμερα εργάζονται σε εσωτερικό call center επιχείρησης, όπου καθημερινά επικοινωνούν με πελάτες, χρειάζεται να κατανοήσουν σωστά έννοιες, αρχές, τεχνικές και συμπεριφορές της τηλεφωνικής επικοινωνίας, της ποιοτικής - επαγγελματικήςεξυπηρέτησης του πελάτη και των τηλεπωλήσεων, για να είναι σε θέση να επιτελούν τα καθήκοντά τους περισσότερο αποτελεσματικά.

Οργάνωση & Υλοποίηση Έργου Call Centers - Τηλεπωλήσεις

Πολλές φορές, οι έννοιες αυτές δεν κατανοούνται απόλυτα μέσα στο φόρτο της καθημερινής εργασίας, ενδεχομένως παρερμηνεύονται, ιδιαίτερα εν μέσω οικονομικής κρίσης, με αποτέλεσμα οι επιπτώσεις ή οι συνέπειες να δυσκολεύουν την εργασιακή ζωή. Εάν δε, η θεωρητική κατάρτιση συνδυαστεί με επιτόπου καθοδήγηση των υπαλλήλων του call center, για την εμπέδωση στην πράξη των όσων έμαθαν «στην αίθουσα», τότε ενδυναμώνεται το ηθικό των εργαζομένων, αυξάνεται η αποτελεσματικότητα και εν τέλει η εξέλιξή τους, ενώ τα αποτελέσματα της επιχείρησης μεγιστοποιούνται.

Το σεμινάριο αποτελεί πολύτιμο εφόδιο για νεοεισερχόμενους ή εργαζόμενους στον χώρο των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών, καθώς εξοπλίζει τους συμμετέχοντες με βασικές και εξελιγμένες τεχνικές τηλεφωνικής επικοινωνίας, ενεργητική ακρόαση, διαχείριση δύσκολων κλήσεων, πωλήσεις μέσα από την εξυπηρέτηση και αύξηση πελατειακής ικανοποίησης, δεξιότητες που ενδυναμώνουν την αποτελεσματικότητά τους και χτίζουν την αυτοπεποίθηση στον επαγγελματικό χώρο.

Η εκπαιδευτική μέθοδος συνδυάζει θεωρία με καθοδήγηση, γεγονός που συμβάλλει στην άμεση εφαρμογή των δεξιοτήτων και στην ενίσχυση του ηθικού, ενώ οι συμμετέχοντες, εκτός από την επίσημη Βεβαίωση ΚΔΒΜ, έχουν την ευκαιρία να συνδεθούν με εταιρείες μέσω του Γραφείου Καριέρας της Hellas Network, αυξάνοντας τις πιθανότητες επαγγελματικής απορρόφησης σε call centers, τμήματα πωλήσεων και υποστήριξης πελατών.

Η Hellas Network προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών εκπαίδευσης και coaching, που απευθύνεται στις επιχειρήσεις που διαθέτουν εσωτερικά call centers. Το πακέτο υπηρεσιών αποτελείται από αυτόνομες ενότητες και η επιχείρηση-πελάτης της Hellas Network μπορεί να επιλέξει την υλοποίηση οποιασδήποτε ενότητας ή συνδυασμού, με ή χωρίς προσαρμογή στις ιδιαίτερες απαιτήσεις της.

Διάρκεια: 16 ώρες
Κόστος: € 295

Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:
Καθημερινά: 10.00-13.00, ή 13.00-16.00, ή 16.00-19.00
Σάββατο: 10.00-14.00

call center dialer software voip minutes 02

Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου, σας προσφέρουμε επιπλέον:

• Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
• Σύνδεση με το Γραφείο Καριέρας της Hellas Network

Εκπαιδευτική Ύλη (Οργάνωση & Υλοποίηση 'Εργου Call Centres - Τηλεπωλήσεις 16 ωρών)

Tι κάνω όταν επικοινωνώ τηλεφωνικά; Πώληση ή Εξυπηρέτηση;
• Η σημασία της Πώλησης
• Πώληση ως προς Εξυπηρέτηση: Περισσότερες ομοιότητες παρά διαφορές
• Η σημασία του μηνύματος που στέλνω.
• Το στίγμα στην εξυπηρέτηση
• Η ανάγκη για Ελιγμό
• Πάρτο επάνω σου και βγές μπροστά
• Ενεργητική Ακρόαση
• Η δύναμη της σιωπής
• Επίλεξε το ρόλο που σου πάει: Σύμβουλος,Φίλος ή Πωλητής;
• Πουλάς ή Αγοράζει;
• Πεποιθήσεις και Συναισθήματα / Ανωτερότητα – Κατωτερότητα τη στιγμή της κλήσης
• Εξερχόμενη κλήση: Λέμε το “’ποίημα” σε όλους ή σε κάποιους;
• Οι γέφυρες για την Πώληση προϋποθέτουν στέρεο έδαφος, δηλ Εξυπηρέτηση.

Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα...

eggrafi banner flat

Πληρωμή Διδάκτρων - Εγγραφή Online

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Invalid email address.
Invalid Input
Invalid Input

Γιατί να επιλέξω το ΚΔΒΜ της Hellas Network

  • •              Η Hellas Network είναι Πιστοποιημένο ΚΔΒΜ από το Υπουργείο Παιδείας & τον ΕΟΠΠΕΠ και αποτελεί Επίσημη Εκπαιδευτική Δομή (Ιδιωτική)
  • •              Με την ολοκλήρωση του Εκπαιδευτικού Προγράμματος αποκτάτε Βεβαίωση Επαγγελματικής Κατάρτισης από ένα Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, όχι απλά μία παρακολούθηση ενός σεμιναρίου
  • •              Αποκτάτε Αποδεδειγμένη σχέση με το γνωστικό αντικείμενο
  • •              Έχετε εξασφάλιση Εργασιακών δικαιωμάτων, ως Πιστοποιημένος επαγγελματίας του χώρου & όχι μόνο ως εμπειρικός γνώστης του αντικειμένου
  • •              Ενισχύετε σημαντικά το Βιογραφικό σας
  • •              Εξασφαλίζετε τους Εργοδότες για την πραγματική & βαθιά γνώση του αντικειμένου
  • •              Αναπτύσσετε τις Επαγγελματικές σας Δεξιότητες στα πλαίσια της Διά Βίου Μάθησης - Skilling (Ανάπτυξη Δεξιοτήτων), Upskilling (Αναβάθμιση Δεξιοτήτων), Reskilling (Επανεκπαίδευση Δεξιοτήτων)
  • •              Η Hellas Network έχει Εμπειρία 30 χρόνων στην Επαγγελματική Εκπαίδευση Ενηλίκων & Επαγγελματιών
  • •              Οι Εισηγητές είναι Πιστοποιημένοι, Ανώτατης Εκπαίδευσης & κάτοχοι Μεταπτυχιακών τίτλων
  • •              Το Test Αξιολόγησης Γνώσεων οδηγεί στην εξασφάλισή σας ότι γνωρίζετε σε βάθος την απαιτούμενη εκπαιδευτική ύλη, αλλά και την “Τεχνική γνώση” του αντικειμένου εργασίας
  • •              Τα μαθήματα καταγράφονται, ώστε να μην χάνετε ούτε λεπτό των μαθημάτων, από τυχόν απουσίες
  • •              Η Εκπαίδευση είναι “Ζωντανή”, ώστε να επιτυγχάνεται η απαραίτητη διάδραση, αλληλεπίδραση στη σχέση με τον Εισηγητή σας, αλλά και η επίλυση αποριών που μπορεί να προκύψουν κατά την Εκπαιδευτική διαδικασία
  • •              45λεπτα Διδακτικής – Ακαδημαϊκής ώρας
  • •              Δυνατότητα ΔΩΡΕΑΝ Επανεκπαίδευσης για την καλύτερη εμπέδωση της ύλης
  • •              Αναλυτικές Σημειώσεις ανά μάθημα
  • •              Oi Εγκαταστάσεις μας είναι πλήρως εναρμονισμένες με τους Ελληνικούς και Ευρωπαϊκούς κανονισμούς για την Υποδοχή ΑΜΕΑ
  • •              Πλησίον στάσης Metro: "Αττική", στο κέντρο της Αθήνας
  • •              Μοριοδότηση: σε προκηρύξεις που μοριοδοτούν τέτοιου τύπου βεβαιώσεις (από Πιστοποιημένα Κέντρα Κατάρτισης – Ν.4763/2020)

Η εταιρεία μας

company

Ενάρξεις Τμημάτων

eksetaseis

Το Blog μας

arthra

E-Learning

elearning