Όλοι όσοι σήμερα εργάζονται σε εσωτερικό call center επιχείρησης, όπου καθημερινά επικοινωνούν με πελάτες, χρειάζεται να κατανοήσουν σωστά έννοιες, αρχές, τεχνικές και συμπεριφορές της τηλεφωνικής επικοινωνίας, της ποιοτικής - επαγγελματικήςεξυπηρέτησης του πελάτη και των τηλεπωλήσεων, για να είναι σε θέση να επιτελούν τα καθήκοντά τους περισσότερο αποτελεσματικά.
Οργάνωση & Υλοποίηση Έργου Call Centers - Τηλεπωλήσεις
Πολλές φορές, οι έννοιες αυτές δεν κατανοούνται απόλυτα μέσα στο φόρτο της καθημερινής εργασίας, ενδεχομένως παρερμηνεύονται, ιδιαίτερα εν μέσω οικονομικής κρίσης, με αποτέλεσμα οι επιπτώσεις ή οι συνέπειες να δυσκολεύουν την εργασιακή ζωή. Εάν δε, η θεωρητική κατάρτιση συνδυαστεί με επιτόπου καθοδήγηση των υπαλλήλων του call center, για την εμπέδωση στην πράξη των όσων έμαθαν «στην αίθουσα», τότε ενδυναμώνεται το ηθικό των εργαζομένων, αυξάνεται η αποτελεσματικότητα και εν τέλει η εξέλιξή τους, ενώ τα αποτελέσματα της επιχείρησης μεγιστοποιούνται.
Το σεμινάριο αποτελεί πολύτιμο εφόδιο για νεοεισερχόμενους ή εργαζόμενους στον χώρο των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών, καθώς εξοπλίζει τους συμμετέχοντες με βασικές και εξελιγμένες τεχνικές τηλεφωνικής επικοινωνίας, ενεργητική ακρόαση, διαχείριση δύσκολων κλήσεων, πωλήσεις μέσα από την εξυπηρέτηση και αύξηση πελατειακής ικανοποίησης, δεξιότητες που ενδυναμώνουν την αποτελεσματικότητά τους και χτίζουν την αυτοπεποίθηση στον επαγγελματικό χώρο.
Η εκπαιδευτική μέθοδος συνδυάζει θεωρία με καθοδήγηση, γεγονός που συμβάλλει στην άμεση εφαρμογή των δεξιοτήτων και στην ενίσχυση του ηθικού, ενώ οι συμμετέχοντες, εκτός από την επίσημη Βεβαίωση ΚΔΒΜ, έχουν την ευκαιρία να συνδεθούν με εταιρείες μέσω του Γραφείου Καριέρας της Hellas Network, αυξάνοντας τις πιθανότητες επαγγελματικής απορρόφησης σε call centers, τμήματα πωλήσεων και υποστήριξης πελατών.
Η Hellas Network προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών εκπαίδευσης και coaching, που απευθύνεται στις επιχειρήσεις που διαθέτουν εσωτερικά call centers. Το πακέτο υπηρεσιών αποτελείται από αυτόνομες ενότητες και η επιχείρηση-πελάτης της Hellas Network μπορεί να επιλέξει την υλοποίηση οποιασδήποτε ενότητας ή συνδυασμού, με ή χωρίς προσαρμογή στις ιδιαίτερες απαιτήσεις της.
Διάρκεια: 16 ώρες
Κόστος: € 295
Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:
Καθημερινά: 10.00-13.00, ή 13.00-16.00, ή 16.00-19.00
Σάββατο: 10.00-14.00
Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου, σας προσφέρουμε επιπλέον:
• Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
• Σύνδεση με το Γραφείο Καριέρας της Hellas Network
Εκπαιδευτική Ύλη (Οργάνωση & Υλοποίηση 'Εργου Call Centres - Τηλεπωλήσεις 16 ωρών)
Tι κάνω όταν επικοινωνώ τηλεφωνικά; Πώληση ή Εξυπηρέτηση;
• Η σημασία της Πώλησης
• Πώληση ως προς Εξυπηρέτηση: Περισσότερες ομοιότητες παρά διαφορές
• Η σημασία του μηνύματος που στέλνω.
• Το στίγμα στην εξυπηρέτηση
• Η ανάγκη για Ελιγμό
• Πάρτο επάνω σου και βγές μπροστά
• Ενεργητική Ακρόαση
• Η δύναμη της σιωπής
• Επίλεξε το ρόλο που σου πάει: Σύμβουλος,Φίλος ή Πωλητής;
• Πουλάς ή Αγοράζει;
• Πεποιθήσεις και Συναισθήματα / Ανωτερότητα – Κατωτερότητα τη στιγμή της κλήσης
• Εξερχόμενη κλήση: Λέμε το “’ποίημα” σε όλους ή σε κάποιους;
• Οι γέφυρες για την Πώληση προϋποθέτουν στέρεο έδαφος, δηλ Εξυπηρέτηση.
Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα...
Συνδεθείτε μαζί μας