hellaslogo final  

Μεγάλη προσφορά! Έκπτωση 15% στα αναγραφόμενα δίδακτρα, για εγγραφές έως 25/4!!!

Ξενοδοχειακά & Τουριστικά Σεμινάρια

Σεμινάρια Οργάνωσης Εκδηλώσεων

Το τμήμα αυτό το συναντάμε κατά κανόνα στα μεγάλα ξενοδοχεία που διαθέτουν τους κατάλληλους χώρους – αίθουσες όπου διοργανώνονται συνέδρια, σεμινάρια, δεξιώσεις, κοκτέιλ κλπ, αλλά και σε επιχειρήσεις που παρέχουν αντίστοιχα εξειδικευμένες υπηρεσίες. Το προσωπικό που το στελεχώνει είναι άρτια καταρτισμένο και εκπαιδευμένο και κυρίως έμπειρο και ικανό για να αντιμετωπίζει τις δυσκολίες που παρουσιάζονται.

Σεμινάρια Travel & Tourism

Ο Τουρισμός στην Ελλάδα αποτελεί τον σημαντικότερο κλάδο οικονομικής δραστηριότητας. Σε αυτό το σημαντικό κλάδο, ο ανθρώπινος παράγοντας παίζει τον καθοριστικό ρόλο στην παραγωγική διαδικασία. Η Τουριστική Βιομηχανία στη χώρα μας καταγράφει συνεχώς νέες ανάγκες σε καταρτισμένο στελεχιακό δυναμικό, πολύ περισσότερο δε, όταν αποδεδειγμένα αυτή η Βιομηχανία αναπτύσσει σταθερά την παραγωγική δραστηριότητά της.

Σεμινάριο Τουριστικό Marketing - Ξενοδοχειακό Marketing

Περιγραφή

Αυτό το μάθημα διερευνά τον δυναμικό και προκλητικό κόσμο του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ, εστιάζοντας σε σύγχρονες στρατηγικές και πρακτικές. Οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν για τη διαχείριση επωνυμίας, το ψηφιακό μάρκετινγκ, τη διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες και την ανάλυση αγοράς ειδικά για τον κλάδο της φιλοξενίας.

Που απευθύνεται:

  • Άτομα που ξεκίνησαν πρόσφατα τη σταδιοδρομία τους στον ξενοδοχειακό κλάδο και θέλουν να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους στο μάρκετινγκ.
  • Στελέχη και διευθυντές ξενοδοχείων, αλλά και γενικότερα στον τουριστικό κλάδο.
  • Ιδιοκτήτες μικρών ξενοδοχείων, bed and breakfast ή boutique ξενοδοχείων που επιδιώκουν να βελτιώσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ για να ανταγωνιστούν μεγαλύτερες αλυσίδες.
  • Άτομα που σχεδιάζουν να ξεκινήσουν ή που έχουν ξεκινήσει πρόσφατα μια start-up επιχείρηση στον κλάδο της φιλοξενίας.
  • Έμπειροι επαγγελματίες στον ξενοδοχειακό κλάδο που θέλουν να ενημερώσουν τις γνώσεις τους με τις πιο πρόσφατες τάσεις και στρατηγικές μάρκετινγκ.
  • Σύμβουλοι που ειδικεύονται στον κλάδο της φιλοξενίας και επιθυμούν να εμβαθύνουν την κατανόησή τους σχετικά με τις τρέχουσες πρακτικές μάρκετινγκ.
  • Άτομα από άλλους κλάδους που σκέφτονται να μεταβούν στον τομέα της φιλοξενίας και θέλουν να αποκτήσουν σχετικές δεξιότητες μάρκετινγκ.
  • Άτομα με γενικό ενδιαφέρον για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων ή τον κλάδο της φιλοξενίας, συμπεριλαμβανομένων των συνταξιούχων επαγγελματιών που αναζητούν πνευματική τόνωση ή ένα νέο χόμπι.
  • Φοιτητές

Στόχοι του σεμιναρίου:

  • Κατανόηση των βασικών αρχών του μάρκετινγκ στον ξενοδοχειακό κλάδο.
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων στον στρατηγικό σχεδιασμό, το branding και το ψηφιακό μάρκετινγκ.
  • Ανάλυση των τάσεων της αγοράς και της συμπεριφοράς των καταναλωτών στη φιλοξενία.
  • Δημιουργία αποτελεσματικών καμπανιών μάρκετινγκ για διαφορετικούς τύπους ξενοδοχείων.
  • Κατανόηση του ρόλου της βιωσιμότητας και της ηθικής στο μάρκετινγκ ξενοδοχείων.

Διάρκεια: 30 ώρες
Κόστος: € 495

Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:
Καθημερινά: 10.00-13.00, ή 13.00-16.00, ή 16.00-19.00, ή 19.00-22.00
Σάββατο: 10.00-13.00

Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου, σας προσφέρουμε επιπλέον:

Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
• Σύνδεση με το Γραφείο Καριέρας της Hellas Network.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΛΗ (30 ώρες):

  • Εισαγωγή στο μάρκετινγκ ξενοδοχείων
    • Επισκόπηση του κλάδου της φιλοξενίας
    • Βασικές έννοιες του μάρκετινγκ στα ξενοδοχεία
    • Η εξέλιξη του μάρκετινγκ ξενοδοχείων

  • Ανάλυση αγοράς και συμπεριφορά καταναλωτή
    • Προσδιορισμός αγορών-στόχων
    • Καταναλωτική συμπεριφορά στη φιλοξενία
    • Ανάλυση ανταγωνισμού

  • Δημιουργία επωνυμίας και τοποθέτηση
    • Δημιουργία μάρκας ξενοδοχείου
    • Στρατηγικές τοποθέτησης
    • Προγράμματα διαχείρισης επωνυμίας και πιστότητας

  • Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Φιλοξενία
    • Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων και SEO για ξενοδοχεία
    • Μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης
    • Στρατηγικές μάρκετινγκ μέσω email και περιεχομένου

  • Στρατηγικές πωλήσεων και κανάλια διανομής
    • Τεχνικές απευθείας πωλήσεων
    • Διαχείριση διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτόρων και καναλιών διανομής
    • Βασικά στοιχεία διαχείρισης εσόδων

  • Διαχείριση Σχέσεων Πελατών
    • Δημιουργία αξέχαστων εμπειριών επισκεπτών
    • Διαχείριση σχολίων και φήμης
    • Προγράμματα πίστης και διατήρηση πελατών

  • Βιωσιμότητα και ηθικό μάρκετινγκ
    • Βιώσιμες πρακτικές στο μάρκετινγκ ξενοδοχείων
    • Ηθικές θεωρήσεις και κοινωνική ευθύνη

  • Μελλοντικές τάσεις
    • Αναδυόμενες τάσεις στο μάρκετινγκ ξενοδοχείων

***Το σεμινάριο περιλαμβάνει πλήθος μελετών περίπτωσης από το πραγματικό περιβάλλον της αγοράς.

Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα...

Σεμινάρια Reception

Τα σεμινάρια Reception - Υποδοχής της Hellas Network απευθύνονται σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις για να εργαστούν ως receptionists σε ξενοδοχεία. Το σεμινάριο παρέχει μια ολοκληρωμένη εισαγωγή στον ρόλο του receptionist, καθώς και τις επαγγελματικές δεξιότητες που απαιτούνται, για να επιτελέσουν αποτελεσματικά τα καθήκοντά τους. Ανήκουν στα εξειδικευμένα σεμινάρια του Hotel Management και παρέχονται με τις πιο σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας, από έμπειρους εισηγητές.

Σεμινάρια Hotel Management

Η συνεχής ανάπτυξη του ξενοδοχειακού τομέα, προυποθέτει την απασχόληση εξειδικευμένου προσωπικού σε όλες τις θέσεις εργασίας που σχετίζονται με το Ξενοδοχειακό Management. To σεμινάριο Hotel Management της Hellas Network, παρέχει όλες τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται για να εργαστείτε ως επαγγελματίας σε ένα ξενοδοχείο. Σε αυτό το πρόγραμμα θα μάθετε:

  • Διαχείριση Ξενοδοχείων: Κατανόηση της γενικής λειτουργίας ενός ξενοδοχείου, συμπεριλαμβανομένων των τμημάτων διαχείρισης, κρατήσεων, υπηρεσιών διακοπών, κ.λπ.

  • Υπηρεσία Πελατών: Πώς να παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση στους πελάτες, διαχείριση παραπόνων και προβλημάτων.

  • Διαχείριση Προσωπικού: Πώς να επιλέγετε, εκπαιδεύετε και διοικείτε το προσωπικό του ξενοδοχείου.

  • Οικονομική Διαχείριση: Αναφορά στη διαχείριση του οικονομικού κομματιού, συμπεριλαμβανομένης της λογιστικής, του κόστους και του κέρδους.

  • Μάρκετινγκ και Προώθηση: Πώς να προωθείτε και να διαφημίζετε το ξενοδοχείο σας για να αυξήσετε τις κρατήσεις.

  • Τεχνολογία και Ξενοδοχειακά Συστήματα: Χρήση του συστήματος κρατήσεων και διαχείρισης PROTEL.

  • Νομικά Θέματα: Κατανόηση των νομικών θεμάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία ενός ξενοδοχείου, όπως συμβάσεις, ασφάλεια και υγεία, και πολιτική απορρήτου.

Η συμμετοχή στο σεμινάριο Hotel Management θα σας εξοπλίσει με τα απαραίτητα εργαλεία και γνώσεις για να αναπτύξετε μια επιτυχημένη καριέρα στον τομέα του ξενοδοχειακού management.

Σεμινάρια Διατροφής

Οι μονάδες μαζικής εστίασης αφορούν μεγάλο οικονομικό κλάδο του Γαστρονομικού Τουρισμού, εξωτερικού αλλά και εσωτερικού. Με τον όρο Μονάδες Μαζικής Εστίασης αναφερόμαστε σε όλα τα επισιτιστικά τμήματα ξενοδοχείων, νοσοκομείων, σχολείων και επιχειρήσεων μαζικής εστίασης  (Εστιατόρια, Catering, Cafe, Bar, Clubs, Take - Away καταστήματα, Κυλικεία, Delivery κλπ).

Σεμινάρια Επισιτιστικού Τμήματος

Οι επισιτιστικές επιχειρήσεις ως ανεξάρτητες μονάδες και τα επισιτιστικά τμήματα Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων, αποτελούν σήμερα σημαντικό οικονομικό κλάδο της Τουριστικής Βιομηχανίας. Οι επισιτιστικές, όπως και οι λοιπές τουριστικές επιχειρήσεις, είναι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών με σημαντικές ιδιαιτερότητες και η επιτυχία τους εξαρτάται από το πόσο αποτελεσματικά διοικούνται.

Σεμινάρια Οροφοκομίας - Housekeeping

Οργάνωση & Διοίκηση του τμήματος των ορόφων - Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών στις Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Λίγα επαγγέλματα είναι σήμερα τόσο παρεξηγημένα όσο αυτό του Housekeeper. Όπως λίγα, είναι τα επαγγέλματα στον τουριστικό κλάδο που έχουν τόσο μεγάλη ζήτηση.

Η εταιρεία μας

company

Ενάρξεις Τμημάτων

eksetaseis

Το Blog μας

arthra

E-Learning

elearning