Οργάνωση & Διοίκηση του τμήματος των ορόφων - Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών στις Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Λίγα επαγγέλματα είναι σήμερα τόσο παρεξηγημένα όσο αυτό του Housekeeper. Όπως λίγα, είναι τα επαγγέλματα στον τουριστικό κλάδο που έχουν τόσο μεγάλη ζήτηση.
Αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι άνθρωποι για αυτό το επάγγελμα, είναι ότι αφορά μόνο γυναίκες που έχουν σαν αποκλειστική αρμοδιότητα την καθαριότητα του Ξενοδοχείου.
Ωστόσο, το επάγγελμα του housekeeper, σύμφωνα με τις απόψεις ειδικών, είναι αυτό μέσα από το οποίο διακρίνονται και προάγονται τα ανώτερα διοικητικά στελέχη.
Η ραγδαία ανάπτυξη και η διεθνής εξάπλωση της τουριστικής βιομηχανίας, ήταν η αφορμή για τη δημιουργία πολλών νέων ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων και τη συνεχή ζήτηση για έμπειρο και εκπαιδευμένο προσωπικό.
Στον κεντρικό άξονα του ξενοδοχείου βρίσκεται η οροφοκομία (Housekeeping) και το προσωπικό που τη στελεχώνει. Από τη στιγμή που οι πελάτες κάνουν κρατήσεις και φτάνουν σε ένα κατάλυμα, μέχρι την ώρα που αναχωρούν, οι υπάλληλοι της οροφοκομίας (Housekeeping) παίζουν σπουδαίο ρόλο στην ικανοποίηση των αναγκών τους. Η οροφοκομία, προσφέροντας αποτελεσματικά όλες τις παραπάνω υπηρεσίες, βοηθάει το ξενοδοχείο να ικανοποιεί τους πελάτες του. Έτσι, ενώ το ανεκπαίδευτο προσωπικό μπορεί να διώξει την πελατεία, απεναντίας, οι εκπαιδευμένοι, ικανοί και ευγενικοί υπάλληλοι μπορούν να πετύχουν ώστε η παραμονή του πελάτη να είναι από την αρχή ευχάριστη και να φροντίσουν ώστε να παραμείνει ευχάριστη ως το τέλος.
Η υπευθυνότητα του Housekeeping αρχίζει από την επιλογή των υφασμάτων, την αγορά επίπλων και όλων γενικά των στοιχείων που αποτελούν την επίπλωση και συνεχίζεται με τον καθαρισμό της επίπλωσης, τη συντήρηση, την επισκευή, καθώς και την τελική αντικατάστασή τους. Ακόμα περιλαμβάνει, εκτός από τα δωμάτια των πελατών, τους κοινόχρηστους χώρους, σαλόνια, ανελκυστήρες και όλους τους χώρους που χαρακτηρίζονται σαν χώροι υποδοχής.
Το τμήμα του Housekeeping έχει επίσης στις αρμοδιότητές του την υπευθυνότητα και διαχείριση εξοπλισμού και υλικών για όλο το Ξενοδοχείο (λινά, ιματισμός, υλικά καθαρισμού κλπ). Ο προϊστάμενος του Housekeeping έχει μεγάλες διοικητικές υπευθυνότητες σε ότι έχει σχέση με την αγορά, αποθήκευση και διάθεση ειδών μεγάλης χρηματικής αξίας. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, έχει σχεδιαστεί κατάλληλα ώστε να καλύψει τις διαπιστωμένες από καιρό ανάγκες των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
Όλους τους εργαζόμενους και στελέχη του Ξενοδοχειακού κλάδου και σε όσους επιθυμούν να έχουν γρήγορη εξέλιξη στα ανώτερα κλιμάκια ιεραρχίας των.
Διάρκεια: 30 ώρες
Κόστος: € 345
Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:
Καθημερινά: 10.00-13.00, ή 13.00-16.00, ή 16.00-19.00, ή 19.00-22.00
Σάββατο: 10.00-14.00
Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου, σας προσφέρουμε επιπλέον:
• Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
• Σύνδεση με το Γραφείο Καριέρας της Hellas Network
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΛΗ Οροφοκομία - Housekeeping (30 ώρες):
Δομή του τμήματος ορόφων
Πυραμίδα ιεραρχίας Housekeeping
Προσόντα και καθήκοντα του/ης Προϊσταμένου/ης ορόφων
Γνώσεις - Δεξιότητες - Προσωπικότητα
Έργου του/ης Προϊσταμένου/ης ορόφων
Καθήκοντα της καμαριέρας
Καθήκοντα της καθαρίστριας και του βοηθού θαλαμηπόλου
Τι έιναι η Λινοθήκη και ποια μέριμνα πρέπει να λαμβάνεται για τον χώρο στον οποίο στεγάζεται
Αναλυτική συνεργασία του τμήματος ορόφων με τα υπόλοιπα τμήματα του Ξενοδοχείου
Προϊστάμενος/η Λινοθήκης και καθήκοντα
Lost & Found - Τί γίνεται με τα αντικείμενα που δεν αναζητούνται από τους κατόχους τους για μεγάλο χρονικό διάστημα
Τα "Πρέπει" του επαγγελματία Housekeeper
Ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη.
Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα...
Συνδεθείτε μαζί μας