hellaslogo final  
ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΔΙΕΞΑΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΜΑΣ!
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ!

Ειδική προσφορά! Έκπτωση 20% στα αναγραφόμενα δίδακτρα!

Το σεμινάριο Spa Management με επίκεντρο τις υπηρεσίες σε ένα ξενοδοχείο 5 αστέρων, είναι ένα εντατικό και πλήρως οργανωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, που προσφέρει γνώσεις και δεξιότητες για την άριστη διαχείριση ενός πολυτελούς spa. Η παρακολούθηση του προγράμματος, προσφέρει στον εκπαιδευόμενο πολλά οφέλη, καθιστώντας τον ικανό και προετοιμασμένο, να εργαστεί στον κλάδο των spa.

Διάρκεια: 20 ώρες
Κόστος: € 345

Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:
Καθημερινά: 10.00-13.00, ή 13.00-16.00, ή 16.00-19.00, ή 19.00-22.00
Σάββατο: 10.00-14.00

Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου, σας προσφέρουμε επιπλέον:

 Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
• Σύνδεση με το Γραφείο Καριέρας της Hellas Network.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΛΗ (20 ώρες):

Περιγραφή Σεμιναρίου Spa Management για Ξενοδοχείο 5 Αστέρων

Εισαγωγή και Βασικές Αρχές

  • Εισαγωγή: Παρουσίαση των στόχων του σεμιναρίου.
  • Βασικές Αρχές Spa Management: Επισκόπηση της διαχείρισης spa σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο. Περιλαμβάνει τη σημασία της ποιότητας και της συνέπειας στις υπηρεσίες.
  • Κατανόηση του Προφίλ του Πελάτη: Ανάλυση του προφίλ των πελατών ενός ξενοδοχείου 5 αστέρων και των αναγκών τους.

Οικονομική Διαχείριση και Marketing

  • Οικονομική Διαχείριση: Μαθήματα σχετικά με τον προϋπολογισμό, την κοστολόγηση υπηρεσιών, και την αύξηση της κερδοφορίας. Χρήση πραγματικών case studies.
  • Στρατηγικές Marketing και Προώθησης: Τεχνικές marketing που απευθύνονται σε πελάτες υψηλού επιπέδου, χρήση ψηφιακών εργαλείων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργία ειδικών προσφορών και πακέτων.

Υπηρεσίες και Εξοπλισμός

  • Ανάπτυξη και Διαχείριση Υπηρεσιών: Δημιουργία ενός ολοκληρωμένου και διαφοροποιημένου μενού υπηρεσιών που καλύπτει τις ανάγκες των πελατών.
  • Επιλογή και Συντήρηση Εξοπλισμού: Κατανόηση των απαιτήσεων για τον εξοπλισμό σε ένα πολυτελές spa, διαδικασίες συντήρησης και αναβάθμισης.

Διαχείριση Προσωπικού και Εξυπηρέτηση Πελατών

  • Διαχείριση Προσωπικού: Τεχνικές πρόσληψης, εκπαίδευσης και αξιολόγησης του προσωπικού. Ηγεσία και παρακίνηση της ομάδας.
  • Εξυπηρέτηση Πελατών: Στρατηγικές για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης, διαχείριση παραπόνων και δημιουργία θετικών εμπειριών για τους πελάτες.

Υγιεινή, Ασφάλεια και Νομικά Θέματα

  • Υγιεινή και Ασφάλεια: Κανονισμοί και πρακτικές που διασφαλίζουν ένα ασφαλές και υγιεινό περιβάλλον για τους πελάτες και το προσωπικό.
  • Νομικά Θέματα και Κανονισμοί: Κατανόηση των νομικών πτυχών της λειτουργίας ενός spa, όπως άδειες, κανονισμοί υγείας και προστασία δεδομένων.

Καινοτομία και Νέες Τάσεις

  • Νέες Τάσεις και Καινοτομίες: Ενημέρωση για τις τελευταίες τάσεις στον τομέα του spa, όπως νέες τεχνολογίες και θεραπείες.
  • Σχεδιασμός και Προσαρμογή Υπηρεσιών: Πώς να ενσωματώσεις νέες τάσεις και να προσαρμόσεις τις υπηρεσίες σύμφωνα με τις αλλαγές στην αγορά και τις προτιμήσεις των πελατών.

Case Studies

  • Case Studies: Ανάλυση πραγματικών περιπτώσεων επιτυχημένων spa σε πολυτελή ξενοδοχεία και συζήτηση των στρατηγικών και των πρακτικών που εφαρμόστηκαν.

Το σεμινάριο προσφέρει μια ολοκληρωμένη εκπαίδευση για τη διαχείριση ενός πολυτελούς spa και εφοδιάζει τους συμμετέχοντες με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για να πετύχουν στον κλάδο.

 

Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα...

 

eggrafi banner flat

Πληρωμή Διδάκτρων - Εγγραφή Online

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Invalid email address.
Invalid Input
Invalid Input

Η εταιρεία μας

company

Ενάρξεις Τμημάτων

eksetaseis

Το Blog μας

arthra

E-Learning

elearning