hellaslogo final  
ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΔΙΕΞΑΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΜΑΣ!
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ!

Ειδική προσφορά! Έκπτωση 20% στα αναγραφόμενα δίδακτρα!

Σεμινάρια Εξυπηρέτησης Πελατών

Σεμινάρια Εξυπηρέτησης Πελατών σε Kαιρό Κρίσης - Customer Service

Το συγκεκριμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα δεν είναι τυχαία αυτό με τη μεγαλύτερη ζήτηση σήμερα! Η μεγάλη ζήτηση της αγοράς για εξειδικευμένα στελέχη και η ανάγκη για Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών, το καθιστούν ως το πιο επίκαιρο Εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Μάθετε πώς να κερδίσετε με απλά βήματα την εμπιστοσύνη του υποψήφιου πελάτη, να αυξήσετε τις πωλήσεις σας σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό περιβάλλον και να διατηρήσετε με τις κατάλληλες τεχνικές το πελατολόγιό σας ενεργό.

Με το πέρας του συγκεκριμένου σεμιναρίου, θα έχετε τη δυνατότητα και την ικανότητα να αναπτύξετε τον τρόπο σκέψης σας για να γίνετε αποτελεσματικοί πωλητές.

Διάρκεια: 8 ώρες
Κόστος: € 195

Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:
Καθημερινά: 10.00-13.00, ή 13.00-16.00, ή 16.00-19.00, ή 19.00-22.00
Σάββατο: 10.00-14.00

hellas network seminaria eksyphretishs pelatwn inside

Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου, σας προσφέρουμε επιπλέον:

Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
• Σύνδεση με το Γραφείο Καριέρας της Hellas Network.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΛΗ (8 ώρες):

1. Γιατί η εξυπηρέτηση είναι σημαντική
2. Ηγεσία: Πόσο σημαντική είναι στην εξυπηρέτηση
3. Ποιότητα Υπηρεσιών
4. Εστίαση στους πελάτες
5. Πρότυπα εξυπηρέτησης
6. Παράπονα και διαχείρισή τους
7. Συναισθηματική Νοημοσύνη
8. Γλώσσα Σώματος
9. Τύποι Πελατών και εξυπηρέτησή τους
10. Ομάδες καταναλωτών και χαρακτηριστικά τους (Φόβοι, Αντιδράσεις, Αντιμετώπιση)

Clients Process Management
• Διαχείριση Παραπόνων
• Ενεργητική Ακρόαση
• Μετατροπή Αντιρρήσεων σε Συμφωνία
• Διαχείριση Αρνητικών πελατών
• Tεχνικές Διαπραγμάτευσης
• Καθορισμός Προτεραιοτήτων
• Δημιουργία Κλίματος Εμπιστοσύνης
• Ανάπτυξη Ενσυναίσθησης
• Τεχνικές Συμβιβασμού
• Επίλυση Προβλημάτων
• Διαχείριση Διαφορών

Customer Care & Support
• Πώς διαμορφώνονται οι νέες συνθήκες στην πώληση και τι πρέπει να γνωρίζετε για να είστε επιτυχημένοι.
• Επαναπροσδιορισμός της έννοιας «πώληση» στην μετά covid-19 εποχή.
• Η μαγεία της συμφωνίας στην πώληση και πώς να την πετύχετε.
• Η χρήση των κατάλληλων συναισθημάτων στις πωλήσεις και στη διαδικασία διαπραγμάτευσης, για να κάνετε τους πελάτες να αγοράσουν από εσάς.
• Πώς να τοποθετηθείτε σωστά με ακριβή μηνύματα που απευθύνονται στην αγορά που στοχεύετε.
• Ποια είναι η «στρατηγική έλξης» και πώς να την εφαρμόσετε με επιτυχία.
• Όλοι λένε «τα ίδια πράγματα». Πώς θα διαφοροποιηθείτε; Πώς να τελειοποιήσετε τον κύκλο πώλησης σε 3 εύκολα βήματα. Πώς να μετατρέπετε μια αντίρρηση, σε ευκαιρία για «κλείσιμο».
• Πώς να κάνετε το κλείσιμο γρήγορα και με φυσικό τρόπο, και χωρίς να χρειάζεται να ασκείτε πίεση.Τεχνικές πωλήσεων «εξ’ αποστάσεως».
• Ποια λάθη πρέπει να αποφύγετε.
• Πώς να κάνετε ποιοτικό follow up δίχως να γίνεστε πιεστικοί.

Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα...

eggrafi banner flat

Πληρωμή Διδάκτρων - Εγγραφή Online

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Invalid email address.
Invalid Input
Invalid Input

Γιατί να επιλέξω το ΚΔΒΜ της Hellas Network

  • •              Η Hellas Network είναι Πιστοποιημένο ΚΔΒΜ από το Υπουργείο Παιδείας & τον ΕΟΠΠΕΠ και αποτελεί Επίσημη Εκπαιδευτική Δομή (Ιδιωτική)
  • •              Με την ολοκλήρωση του Εκπαιδευτικού Προγράμματος αποκτάτε Βεβαίωση Επαγγελματικής Κατάρτισης από ένα Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, όχι απλά μία παρακολούθηση ενός σεμιναρίου
  • •              Αποκτάτε Αποδεδειγμένη σχέση με το γνωστικό αντικείμενο
  • •              Έχετε εξασφάλιση Εργασιακών δικαιωμάτων, ως Πιστοποιημένος επαγγελματίας του χώρου & όχι μόνο ως εμπειρικός γνώστης του αντικειμένου
  • •              Ενισχύετε σημαντικά το Βιογραφικό σας
  • •              Εξασφαλίζετε τους Εργοδότες για την πραγματική & βαθιά γνώση του αντικειμένου
  • •              Αναπτύσσετε τις Επαγγελματικές σας Δεξιότητες στα πλαίσια της Διά Βίου Μάθησης - Skilling (Ανάπτυξη Δεξιοτήτων), Upskilling (Αναβάθμιση Δεξιοτήτων), Reskilling (Επανεκπαίδευση Δεξιοτήτων)
  • •              Η Hellas Network έχει Εμπειρία 30 χρόνων στην Επαγγελματική Εκπαίδευση Ενηλίκων & Επαγγελματιών
  • •              Οι Εισηγητές είναι Πιστοποιημένοι, Ανώτατης Εκπαίδευσης & κάτοχοι Μεταπτυχιακών τίτλων
  • •              Το Test Αξιολόγησης Γνώσεων οδηγεί στην εξασφάλισή σας ότι γνωρίζετε σε βάθος την απαιτούμενη εκπαιδευτική ύλη, αλλά και την “Τεχνική γνώση” του αντικειμένου εργασίας
  • •              Τα μαθήματα καταγράφονται, ώστε να μην χάνετε ούτε λεπτό των μαθημάτων, από τυχόν απουσίες
  • •              Η Εκπαίδευση είναι “Ζωντανή”, ώστε να επιτυγχάνεται η απαραίτητη διάδραση, αλληλεπίδραση στη σχέση με τον Εισηγητή σας, αλλά και η επίλυση αποριών που μπορεί να προκύψουν κατά την Εκπαιδευτική διαδικασία
  • •              45λεπτα Διδακτικής – Ακαδημαϊκής ώρας
  • •              Δυνατότητα ΔΩΡΕΑΝ Επανεκπαίδευσης για την καλύτερη εμπέδωση της ύλης
  • •              Αναλυτικές Σημειώσεις ανά μάθημα
  • •              Oi Εγκαταστάσεις μας είναι πλήρως εναρμονισμένες με τους Ελληνικούς και Ευρωπαϊκούς κανονισμούς για την Υποδοχή ΑΜΕΑ
  • •              Πλησίον στάσης Metro: Πανεπιστήμιο, στην Ακαδημία Αθηνών
  • •              Μοριοδότηση: σε προκηρύξεις που μοριοδοτούν τέτοιου τύπου βεβαιώσεις (από Πιστοποιημένα Κέντρα Κατάρτισης – Ν.4763/2020)

Η εταιρεία μας

company

Ενάρξεις Τμημάτων

eksetaseis

Το Blog μας

arthra

E-Learning

elearning