Το σεμινάριο Γραμματέων αποτελεί ένα ουσιαστικό εφόδιο για την ένταξη στην αγορά εργασίας, τη βελτίωση των υπηρεσιών του εργαζομένου, καθώς και την ανάπτυξη περαιτέρω τεχνικών που υποβοηθούν και ολοκληρώνουν τον σύγχρονο επαγγελματία. Αντιμετωπίζονται οι πραγματικές συνθήκες εργασίας και τα προβλήματα του εργασιακού χώρου, οι σχέσεις με συναδέλφους, πελάτες, προμηθευτές κλπ.
Σεμινάριο Γραμματέων & Διοικητικού Προσωπικού
Σε ποιους απευθύνεται…
Σε υποψήφιες γραμματείς που επιθυμούν να ενταχθούν στην αγορά εργασίας,
σε γραμματείς που επιθυμούν να βελτιώσουν τις ικανότητές τους,
σε γραμματείς που θέλουν να ενημερωθούν για τα νέα πρότυπα διοίκησης, καθώς και
σε γραμματείς που επιθυμούν να αναβαθμίσουν το ρόλο τους και να λειτουργήσουν πιο αποτελεσματικά, χρησιμοποιώντας τις σύγχρονες τεχνολογίες οργάνωσης γραφείου.
Ποιοι είναι οι στόχοι του σεμιναρίου…
◊ Να σκιαγραφήσει το “πορτραίτο” της σύγχρονης γραμματέως.
◊ Να περιγράψει τα σύγχρονα καθήκοντα και τις αυξημένες αρμοδιότητές της.
◊ Να αναπτύξει τις προσωπικές ικανότητες για επικοινωνία.
◊ Να τονίσει τη σημασία των επικοινωνιακών σχέσεων με προϊστάμενους, συνεργάτες, συναδέλφους κλπ.
◊ Να αναλύσει βασικές αρχές δημοσίων σχέσεων
◊ Να παρουσιάσει την πραγματική εικόνα της αγοράς.
Γνωστικά Αντικείμενα του Σεμιναρίου…
◊ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΡΙΣΗ – Στόχος: η γραμματέας να γνωρίσει το πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργούν όλοι, είτε υπάλληλοι, είτε πελάτες της επιχείρησης.
◊ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ – Στόχος: η γραμματέας να κατανοήσει τι είναι αυτό που η επιχείρηση στην οποία εργάζεται, εμπορεύεται
◊ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ – Στόχος: η γραμματέας να κατανοήσει το λόγο ύπαρξης της επιχείρησης.
◊ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ – Στόχος: Η γραμματέας να κατανοήσει το συνδετικό κρίκο που ενώνει τους υπαλλήλους με τους πελάτες, την ομιλία και κυρίως την ακρόαση.
◊ Η (ΣΥΝ)ΕΡΓΑΣΙΑ – Στόχος: Η γραμματέας να κατανοήσει το πώς επηρεάζει τους συναδέλφους και πελάτες με τη συμπεριφορά της, αλλά και το πώς επηρεάζεται από τις αντίστοιχες δικές τους.
◊ Η ΠΩΛΗΣΗ ΚΑΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ – Στόχος: Η γραμματέας να κατανοήσει ότι ό,τι εργασίες επιτελεί εντός του ωραρίου εργασίας της, αυτές συνοψίζονται στην εξυπηρέτηση του πελάτη και στην έμμεση πώληση.
◊ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ – Στόχος: είναι η γραμματέας να μπορεί να χειριστεί αποτελεσματικά τα σημεία τριβής μεταξύ των πελατών και της επιχείρησης.
Διάρκεια: 30 ώρες
Κόστος: € 395
Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:
Καθημερινά: 10.00-13.00, ή 13.00-16.00, ή 16.00-19.00, ή 19.00-22.00
Σάββατο: 10.00-14.00
Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου, σας προσφέρουμε επιπλέον:
Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα...
Συνδεθείτε μαζί μας