Marketing & Sales Funnel σημαίνει χοάνη - χωνί – αγωγός μάρκετινγκ και πωλήσεων.
Είναι ένα επιχειρηματικό εργαλείο και μία συγκεκριμένη διαδικασία που βάζει στρατηγική τάξη και πειθαρχία στην επιχειρηματική σκέψη μας.
Σχετίζεται απόλυτα με τα σημεία επαφής (Touch Points), το αγοραστικό ταξίδι (Customer Journey), τον κύκλο ζωής του πελάτη (Customer Life Cycle), και τη δημιουργία επαφών πωλήσεων (Sales Lead Generation).
Eίναι δηλαδή ο αναλυτικός σχεδιασμός τρόπων Προσέλκυσης, Απόκτησης, Διατήρησης & Ανάπτυξης Πελατών και αποτελεί μια από τις θεμελιώδεις έννοιες των πωλήσεων και του μάρκετινγκ.
Marketing & Sales Funnel είναι η μέθοδος για να ευθυγραμμίσουμε επιχειρηματικούς στόχους με τις δραστηριότητες και τις διαδικασίες μάρκετινγκ και πωλήσεων, για την προσέγγιση, προσέλκυση, εμπλοκή και μετατροπή των εν δυνάμει σε ενεργούς και πιστούς πελάτες.
Αρκετές επιχειρήσεις, είτε είναι διαδικτυακές είτε συμβατικές, χρησιμοποιούν αυτό το μοντέλο για να «καθοδηγήσουν» τις προσπάθειές τους στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις.
Βοηθά επίσης στην πρόβλεψη πωλήσεων, και τον υπολογισμό και αξιολόγηση της σχέσης του Κόστους Απόκτησης (CAC), προς την Διαχρονική Αξία του Πελάτη (CLTV).
Γενικά θα λέγαμε ότι ένα Marketing Funnel περιγράφει το “ταξίδι” του πελάτη μαζί σας σε μία εμπειρία αγοράς.
Τα Marketing Funnels είναι μία στρατηγική marketing που συνεπάγεται τη χρήση διαφορετικών τακτικών marketing και με προσεκτική ανάλυση σας ενημερώνει για το τί πρέπει να κάνει η εταιρεία σας για να επηρεάσει τους καταναλωτές σε ορισμένα στάδια.
Το σεμινάριο απευθύνεται:
Σε όποιον θέλει να μάθει κάτι καινούργιο ή να εμβαθύνει στη μέθοδο των Marketing & Sales Funnels
Σε φοιτητές.
Σε ιδιοκτήτες και διευθυντικά στελέχη, πάσης φύσεως και μεγέθους επιχειρήσεων.
Σε εργαζόμενους επιχειρήσεων που έχουν ως αντικείμενο το marketing, τις πωλήσεις, τα οικονομικά, την εξυπηρέτηση πελατών κ.α.
Σε όσες και όσους θα ήθελαν να ασχοληθούν επαγγελματικά με το αντικείμενο του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Στόχος του σεμιναρίου:
Στόχος του σεμιναρίου είναι η σε βάθος κατανόηση του τρόπου σκέψης των στρατηγικών του Marketing & Sales Funnel και η εφαρμογή τους σε τακτικό επίπεδο.
Οι συμμετέχοντες με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα είναι σε θέση να σχεδιάσουν τη δική τους στρατηγική με στόχο την αύξηση των πωλήσεων τους και την ενίσχυση του μάρκετινγκ μίας επιχείρησης συνδυάζοντας το ψηφιακό και παραδοσιακό μάρκετινγκ.
Θα διδαχθεί η χρήση όλων των βασικών εργαλείων που χρειάζεται κάποιος για την ανάπτυξη και υλοποίηση ενός funnel.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΛΗ (50 ώρες):
Δημιουργία, Ανάπτυξη και Διαχείριση των παρακάτω:
- Βασικές Αρχές Παραδοσιακού και Ψηφιακού ΜarketingSocial Media
- Management για Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube
- Email Marketing
- Πλάνα Αυτοματισμών: Marketing automation plans
- Landing Pages
- Bελτίωση website για την εξυπηρέτηση των στρατηγικών website marketing
- Ανάπτυξη και Διαχείριση SEO / Google Marketing / Google Analytics
- Ανάπτυξη και Διαχείριση Διαφημίσεων σε Google, Facebook, Instagram
- Ανάπτυξη και Διαχείριση Lead Magnets (π.χ. eBooks, οδηγοί, demos κλπ.)
- Ανάπτυξη και Διαχείριση Marketing & Sales Funnels
- Εύκολοι τρόποι κειμενογραφίας για προωθητικά μηνύματα & προετοιμασία εικαστικών και προωθητικών video.
Το σεμινάριο θα σας δώσει πρακτικές γνώσεις, τεχνικές και ιδέες για άμεση εφαρμογή. Οι συμμετέχοντες θα εκπαιδεύονται σε ρεαλιστικό περιβάλλον χρήσης από την πρώτη ημέρα.
Διάρκεια: 50 ώρες
Κόστος: € 495
Ημέρες & Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:
Τρίτη & Πέμπτη || 19.00 - 22.00 (4 διδακτικές)
Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου, σας προσφέρουμε επιπλέον ΔΩΡΕΑΝ:
• Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
• Σύνδεση με το Γραφείο Καριέρας της Hellas Network
Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα...
Συνδεθείτε μαζί μας