Hellas Network ΚΔΒΜ - Εξειδικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα - Blog
Σεμινάρια Ποιοτικού Customer Service
Σεμινάρια Ποιοτικού Customer Service. To εκπαιδευτικό πρόγραμμα εξοπλίζει τους συμμετέχοντες με βασικές δεξιότητες και γνώσεις για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών. Καλύπτει διάφορες πτυχές των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες, την επίλυση προβλημάτων, τις επικοινωνιακές δεξιότητες και την κατανόηση της ψυχολογίας των πελατών. Κατάλληλο για άτομα σε όλα τα επίπεδα ενός οργανισμού που συνδέονται άμεσα ή έμμεσα με πελάτες. Για τις επιχειρήσεις, το σεμινάριο μπορεί να προσαρμοστεί για να καλύψει τις συγκεκριμένες ανάγκες διαφορετικών βιομηχανιών ή τομέων (Tailor Made). Έναρξη! 16/4 - Εγγραφές: https://bit.ly/49kUEWA #hellasnetwork #customerservice #skilling #reskilling #upskilling #κέντροδιαβίουμάθησης
When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.
Συνδεθείτε μαζί μας